και δε μου λες

-Με την κοπέλα σου πώς πάει;

-Τι να σου πω, προσπαθώ να το κάνω να λειτουργήσει με νύχια και με δόντια, προσπαθώ να είμαι αστείος, να μην επαναλαμβάνομαι, να μη βαριέται, να περνάει καλά, μερικές φορές νομίζω ότι παραπροσπαθώ.

-Και;

-Και αισθάνομαι ότι δεν είμαι αστείος, ότι επαναλαμβάνομαι συνεχώς, ότι βαριέται κι ότι δεν περνάει καλά.

-Προσπάθησες ποτέ να μην προσπαθείς τίποτα;

-Ναι, δεν τα κατάφερα.

-Δοκίμασε αυτές τις τεχνικές.

-Για να δούμε… Δηλαδή να την χτυπάω στην πλάτη και να την αγγίζω σαν να μου ανήκει ο χώρος λες;

-Ναι, και τσιμπιές στην κοιλιά.

-Εδώ που φτάσαμε ας το δοκιμάσω κι αυτό. Βέβαια μες στο δρόμο μπορεί να φανεί περίεργο.

-Σε κάνει να υπερπροσπαθείς και στη μέση του δρόμου;

-Όλη την ώρα!

-Τότε μπορεί να χρειαστούν πιο δραστικά μέτρα… Βασικά μην τη βγάζεις στο δρόμο μέχρι να την μάθεις να μην το κάνει αυτό.

-Λατρεύω το χιούμορ σου ε.

-Ο περισσότερος κόσμος νομίζει ότι δεν υπάρχει.

3 Responses to “και δε μου λες”

  1. άπαιχτο. έχει κάτι από xkcd.

  2. Ποιός είσαι ‘συ βασικό μυθιστορηματικό τεκμήριο της ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΠΟΧΗΣ και κυρίως ΤΙ ΘΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΒΛΟΓΓ ΜΟΥ;

  3. Είμαι ο ομώνυμος χαρακτήρας από το βιβλίο του Hesse και είδα και φως και μπήκα. Ακολουθεί ο λύκος της στέπας και ο χρυσόστομος. Ο Νάρκισσος από βδομάδα γιατί είχε κάτι δουλειές.

Leave a Reply

